be kind, rewind.

Titeln idag är en film jag såg för ett tag sen. Lite weird men jäkligt härlig ändå. Kolla på den!
Jag sitter här och betalar räkningar. Mina pengar bara försvinner känns det som. Men jag jobbade inget i december så jag har inte fått någon lön. Jag får leva på studiebidrag och underhåll den här månaden. Det får bli en snål månad. Däremot MÅSTE jag köpa ett gymkort. Jag hade tänkt på sats men jag kanske ska tänka om...

Jaja, ni får ha en trevlig torsdag. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

jag ska köpa turkosa tror jag:) dom vkänns väldigt tilltalande nu hehe. fast rött är ju grymt snyggt! känns som att alla har det bara :P

2010-01-28 @ 17:34:29
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0