when you feel that heat .



Wohoo, jag kom bara 10 min sent imorse! Jag körde 2 prov på raken som gick super sen segade vi runt i skolan. Jag får huvudvärk för jag har glasögon men jag använder dem ej men jag var duktig idag och gick förbi specsavers och kollade upp hur mycket mina nya kommer kosta. Jag har redan valt bågar så bågar + behandling av glasen + synundersökning blir ca 1400. Det är lite för glasögon men mycket för en fattig Elin.

Jag hade tråkigt så jag kollade runt i jakobsberg centrum. Gick in i lite affärer och såg att mq hade rea på jeans och jeans är alltid bra. 99 och 149 riksdaler är ju ingenting så jag plockade på mig några och gick och testa. När jag väl drog på mig dem såg jag min rumpa i spegeln så jag tog av mig jeansen och gick till Sats.

Nu har jag gymkort!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: vendelaaaaaaaaaaa

ska vi byta hahaha ;D

2010-02-02 @ 19:41:32
Skrivet av: ida-lii

men tillkommer inte kostnader beroende på vilken styrka och s du behöver på glasen? Skönt om det inte gör det:)

2010-02-03 @ 08:45:55
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0