take it easy.

Godmorgon! Jag är vaken, nyduschad, pigg och kry. Bussen går om 20 minuter så jag har tid kvar till att borsta tänderna och lägga lite maskara. Sen är allt klart. hehe.
Skola idag, sen ska jag träna. Emellan ska jag och cissi försöka hitta lite saker till vårat projekt och jag ska ta en tripp förbi solariet. Min vän Aza ska fira sin 21 års dag nu på fredag. Vi ska äta ute på fin restaurang, åka limmo och festa hela natten lång så jag måste hitta lite fina nya kläder också.

Svar till "J":
Jag började träna för 3 veckor sen och om man tränar och fortsätter att äta onyttigt så får man inge resultat. Jag vet att kroppen behöver socker men jag tar bara bort allt synligt socker och det som det är självklart att det är socker i som godsaker och sånt. Kroppen får i sig tillräckligt med socker genom vanlig mat så länge man äter en varierad kost. Eftersom jag går hotell och restaurang och gått klasser som : näringslära, idrott och hälsa och idrottsfördjupning plus att jag har en pappa som är träningsnörd och en mamma som älskar hälsosam mat så har jag faktiskt lite kunskaper om träning och kost. Och jag är definetivt inte en sån där som bantar och grejer. Du kan vara lugn jag klarar det här.

Små meddelanden
Skrivet av: alexandra

Hoppas yoga -och power passen var härliga!

2010-02-22 @ 20:15:58
Blogg: http://alexsandraslycka.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0