shape an 8.



Jag skulle ha skrivit det här inlägget igår men det vart ju aldrig publicerat. Jag kom inte ens ihåg vad jag skrev. Igår köpte jag iallafall nya träningsbyxor. Från Håléns. Svarta med lila rand på sidan för 299 riksdaler. Sen gick jag på Yoga klass. Det var svårt att fokusera annars var de helt okej. Idag blir det boxning efter skolan, tror jag.

Jag lyckades göra en riktig Elintabbe imorse. Jag gjorde värsta frukosten. Äggmackor, havregrynsgröt, te och smoothie. Jag åt allt och tog med tet till rummet och lyckades välta ut hela koppen över datorn. 

Tangenbordet tog emot det mesta så den ligger hemma i badkaret och droppar. 

Ciao 

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0