just lay down and disapere.

god morgon! Jag hade fullt upp hela dagen igår så hann itne skriva något. Skola, leta saker till projektet, sola och sen gym. Jag hann inte med Yogan så det vart bara CorePulse men den kör verkligen slut på en så det gör inget. Däremot tror jag yogan är bra om man kör den minst en gång i veckan. Man kommer bort från alla bekymmer och fokuserar bara på sig själv, sin egna kropp och sin andning.

Idag kommer jag nog inte hinna skriva något heller för jag har skola först, sen ta bort mina ynkliga 2 stygn och efter det ska jag jobba.

Vi hörs när vi hörs!

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

Du är back on track, du bloggar flitigt och bra. Nice

2010-02-23 @ 18:30:04

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0