just a few stitches.

Hej hej! Jag tog sällis med Ida-lii och Vendela till skolan imors. Det var en rolig dag idag. Estet och barteknik var några saker som stod på schemat. I esteten målar jag en tavla av michael jackson just nu. Jag svor nästan hela lektionen för den ville inte riktigt som jag ville. På baren skulle vi göra drinkar.. Ja, de gick väl bra till en början. Innan jag fick in halva shakerna i handen. "boston-shaker" som de heter består av 2 delar. Ett glas och en metall del. Du häller i allt i glasdelen, på med metalldelen och shakea drinken. Sen blir det ett vakuum så du blir tvungen att slå loss glaset från metalldelen. Där gick de snett. Glaset ville inte lossna trots att jag slog några gånger. Jag kollade om den satt löst äns men det gjorde den ej.
Slog lite till sen vart den lös, men då hade glaset gått av och ena delen åkt in i handen. Som tur är ligger vårdcentralken i samma byggnad.

Nu sitter jag här med en bedövd hand och 2 stygn...

Ska röra mig till en sportbar med Majed. Milan VS Man Utd. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Denise - personlig blogg om mode & vardagen

men fy! var det så illa? :/ ajaj! hoppas det läker fort :) såg inte så kul ut!

2010-02-16 @ 22:35:45
Blogg: http://danajs.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0