he walked a long way, just because.


Killen till vänster är en riktig snygging. Ian somerhalden heter han. Jag skrev om han i min förra blogg hehe!

Hej hej! Allt bra med er? Själv är jag astrött. Jag har haft lite huvudvärk idag. Jag läntar tills nästa lön och bidrag så jag kan köpa glasögon! Idag ialalfall så praktiserade jag. Efter praktiken mötte jag upp Ida och drog till sats. Men idag har jag inte tränat. Vi fixade medlemskap åt Ida-lii. Jag fick en väska också för att jag värvade en medlem. Jag ville verkligen ha en Sats-väska. Dem är snygga och praktiska och man orkar inte lägga ut pengar på en väska just nu.
Jag följde med Majed och träffade hans vänner men jag bänkade mig framför tvn istället för att hänga med dem. Det var simpsons sen family guy och efter de var de vampire diaries. Den sistnämnda var faktiskt riktigt bra. Det var ju premiär. Man fastnade direkt men jag tycker den är lite väl lik Twilight...

Nu ska jag kolla film och sova. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0