feel the grass between my toes.

Tjena tjena! Uppe med tuppen.. Det var aldeles för varmt i Majeds rum. Det kändes som jag skulle smälta och försvinna för alltid så jag gick upp och tänkte dricka vatten men jag hittade en Cola istället! Mums..

Jag är fortfarande lite full från igår, jag har inte druckit sådär mycket på länge. Men helt ärligt det var roligaste utgången någonsin. Vi började hemma hos Aza. Det var jag, Aza, hennes kompis yessica, Azas bror och Yessicas pojkvän. Vi sminkade oss, lagade lite mat och fick panik i slutet för inga taxibolag hade en stor taxi ledig men det löste sig tillslut. Vi hade en limmo bokad kl 9 så vi åkte från Aza vid halv 9. Vi hoppade av vid stureplan och vart upplockade av limmo. Festa som fan i 1 och 1 halv timme.

Sen hoppade vi av vid Ambassadeur. Dirty South spelade där. Skitmycket folk och massor av dj's. Jag var jätte jättefull men jag drack typ 5 glas vatten där inne så jag mådde inte dåligt. Dem hade heliumballonger också. Hahaha. Jag lät som hon i reklamen som sitter i receptionen och suger in helium. Alla vi dansade hela natten lång. Mina fötter är helt svullna nu..

Bilder kommer senare!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0