why do we keep on

Hellu! Haha gud vad jag ljuger hela tiden. Jag säger alltid "nu ska jag kolla film" så går jag ut istället, eller "nu ska jag läsa" så kollar jag på tv istället. Jaja man får väl göra som man vill, jag har iallafall inte läst något. Bara suttit och kollat in bloggar, snackat med lite folk och kollat in senaste idolavsnittet på tv play. Me like. Jag älskar serier men jag kan aldrig någonsin följa en. Jag tror inte jag har lyckats följa en serie i mer än 4 månader. Det var nog förhäxad som gick på tv3 och jag gick väl i 4an när jag kollade på det.

Jag ska hoppa in i duschen nu och ja, jag ska göra det. Jag måste! Hahah. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0