when I was young.

Tjena tjena, jag har varit busy busy dem här dagarna. Skola, läxor och flytta sen få in lite egen tid där. Svårt svårt. Mamma målar om huset för fullt och jag hjälper såklart till, lite grand. Vi ska måla om väggarna i alla rummen och taken i sovrummen och köket sen ska vi lägga nytt golv i köket sen kan vi börja möblera. Jag längtar!
Imorn börjar jag på praktiken klockan 4 så jag har en hel dag för mig men jag måste verkligen hitta ett till jobb så det kommer väl ta all tiden. Speciellt efter att jag och Majed har börjat kolla efter biljetter till Thailand. Billigaste är för ca 9500 och om man ska vara där i 3 veckor så lär man behöva lite fickpengar. Men men det löser sig!

Jag kan berätta något kul. Mamma skulle blondera sig idag, alltså slinga lite som hon brukar och eftersom hon har så pass kort hår så blir det en massa blondering över. Jag som har varit blond hela mitt liv börjar få lite mörkare nu. Alla säger att det inte syns men jag ser det och tycker det ser ut som jag har skitit hår så jag tänkta ta lite av min mama. Jag satt och kolla på tv sen ba "shit!" Nu har jag kritvitt hår vid hårbottnen! Ni kan få se bild sen haha.
Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0