up and down



Vilken sjuk dag. Det känns som jag har åkt värsta bergochdalbanan känslomässigt. En av topparna berodde på att jag har fått mitt första betalda modeljobb! Jag ska vara model för Gant på deras 60års jubileum. Jag längtar, måste bara trimma kroppen lite haha.  Praktiken gick superbra också. Som tur var var Cissi också där. Jag vart lite ledesn i ögat idag för ingenting men Cissi muntra upp mig på ett kick.
Jag kom hem nu från praktiken. Det vart lite övertid, frivilligt. Nu ska jag åka hem till Majed och sova för jag är ensam hemma och imorn blir det ansiktsmålning på donken. Kom förbi och bli en tiger vettja!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: nina

kul för dig gumman! fan va due duktig!

2009-09-05 @ 13:17:39
Blogg: http://ninajosefin.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

grattis! en fråga, i vilken agentur är du med i och hur fick du jobbet? :-)

2009-09-08 @ 00:04:12

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0