one door away

Jag är hemma och kollar på efterlyst. Sjuka grejer som händer. Och snälla tjejer, vad ni än gör. Sätt er inte i en svarttaxi, speciellt inte när ni är ensamma och har druckit. Nog med tråkigheter. Jag målade en ny bild lite snabbt såhär framför tvn, den vart lite sne vid näsan men skitsamma. Det är lite natalia vodianova inspirerad. Hon är så sjukt snygg speciellt för att vara, vad var det nu igen, 3 barnsmamma tror jag det var.. 

Ciao

ps. jag har uppdaterat mina länkar. kolla in dem. 


Små meddelanden
Skrivet av: linda

cool header!!

2009-09-09 @ 22:14:01
Skrivet av: Robin

Sweet, bara ögat som känns lite asymetriskt. Typ "hej, här kommer jag".

2009-09-10 @ 00:12:34
Blogg: http://www.rdio.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0