have a moment

Hej mina läsare, vad har ni för er en sån här mörk septemberkväll? Jag ligger i Majeds säng med träningsvärk i hela kroppen efter Body Pump passet i måndags. Idag hade vi idrott B också och våran lärare är inte direkt skonsam mot oss. Nej jäklar vad hon pushar oss. Vi körde spinning och boxning idag. Mina klena armar känns helt mörbultade. Kom ihåg till mig själv: Stretcha ordentligt nästa gång!

Jag och Majed har kollat på film, Drillbit Taylor, och massa avsnitt av simspsons. Nu är det fotboll på tv så Majed sitter bänkad i vardagsrummet brevid sin far. Jag tänkte läsa vidare i min bok. Fan vad bra den är. Sjukt spännande. Man får lixom se livet ur både Stellas och Sebastians syn. Det bästa är att det utspelas här i stockholm så det är inte bara en massa okända gator som rablas upp.

Well well. Ha det så mysigt ikväll! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0