getting ready for work.

Godmorgon! Jobb idag som sagt. Det var ett tag sen jag jobbade på donken.
Jag tänkte avslöja mina trix på att hålla mig så smal.

Börja dagen med pannkakor och något gott på som t.ex chokladsås. Eller så äter ni bara toast med en massa ost på. Har ni kakor så ät en innan du drar iväg.

Till lunch så ska du välja mest kolhydrater som pasta och bröd. Bröd är supergott och gör så din mage sväller upp på ett roligt sätt. Nu kan du lura folk att du är gravid. Till lunchen ska du dricka ca 2-3 glas vatten. Juice helst om det finns.

Mellanmål så kör du antingen på mer kakor eller om du orkar och har ingridienserna så gör en hallonsmoothie annars väntar du tills kvällsmaten.

Till kvällsmat ska du helst äta hemlagat men ibland slinker lite max-mat ner eller lite pizza.

Framför tvn så är det bästa att äta frön. Frön med skal. Dem är nyttiga och man underhåller sig lite med att skala dem.

Ha en bra dag. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0