don't forget me.

Heej! Jag har varit dålig på att skriva men jag har varit så trött. Jag jobbade igår med Ronald Mcdonald. Ni vet clownen. Ett tag iallafall. Det var jättemycket barn igår så jag hade en massa att göra på jobbet. Jag tror jag lyckades dela ut 40 glassar på 1,5 timme. Det är mer än vad det brukar bli på en dag. Sen så har jag börjat få dela ut kaffe igen. Ni kanske inte förstår vad det betyder för mig men jag kan berätta för er att det är jäkligt skönt. Det brukar inte bli så mycket för mig att göra och då går tiden väldigt långsamt så det betyder mycket för mig.
Jag ska jobba idag med. Men idag blir det kassa. Klockan 16 börjar jag. Jag kommer jobba stägning tror jag så jag kommer nog komma hem sent.

Men först ska jag förbi h&m. Jag köpte ett par svarta leggings med dragkedja längst ner. Dem var lite stora dessutom vill jag inte ha dem. Jag ska leta efter någon fin svart hängig kofta istället.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0