btw

Jag ringde min farmor igår och pratade lite med henne. Sen envisades hon med att lägga in en 5-hundring på mitt konto. Men jag får ångest med vad jag ska göra med den.

Spara till thailand?
Köpa skor?
Köpa en kofta?
Köpa Mössa och Halsduk?
Köpa gymkort?
Köpa jacka?

Vad tycker ni?!

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

spara till thailand! det är svårt men det är det vettigaste!

2009-09-19 @ 12:14:03
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

500 är ju ingenting, låt den försvinna på något du känner för bara, varför ens tänka på saken? :s

2009-09-20 @ 00:59:15
Skrivet av: lisa

vilka ska du till thailand me?:D

2009-09-20 @ 01:23:49

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0