bless you

hej hej, igår var jag upptagen med filmer hela dagen lång, och pannkakor. Jag och Majed kollade på Ica age 3, 17 again, extreme movie och en massa avsnitt av simpsons säsong 20.
Idag är jag hemma igen. Jag pluggar lite och kollar runt lite på thailandbiljetter... Ska äta lite frukost också.

Anonym: Ja vi fundera på att vänta ändå. Dem försöker nog bara sälja biljetterna så dyrt som möjligt just nu.
Min agentur heter Kid Of Tomorrow. Det är en rätt ny agentur. Ni behöver inte kolla på mina bilder där för hälften av dem som dem har lagt upp är skitfula. haha.

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

kid of tomorrow har funnits något år nu. frida är ju med i en också:)

2009-09-08 @ 13:42:19
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0