the worst day in my life.

Idag hände de värsta jag varit med om. Usch jag är så jäkla klantig!
Jag försov mig idag eftersom jag inte har hunnit sova ordentligt på länge. Jag åkte in till stan och shoppade och har gått runt i flera timmar. Jag har köpt en jättefin gammelrosa kavaj, ett par svarta klackar, en jeansskjorta och ett halsband.
När jag i slutet gick in på Gina Tricot vid sergelarkaden så plockade jag på mig 2 svarta kjolar, den sista i storlek 36 och samma i storlek 32, och ett par leggings. Jag gick in i provhytten och testade kläderna så ringer Belly. Jag snackar med henne och byter om till mina vanliga kläder igen sen lämnar jag ifrån mig kläderna så går jag ut.
När jag går ut ur butiken piper det så jag går fram till kassan för att kolla igenom kassarna jag hade.
Först kollar vi igenom mina andra gina tricotkassar och testade dem vid dörren men dem pep inte. Sen tar hon min Vila kasse där min kavaj ligger och testar och den piper. Hon öppnar den och tar upp en av kjolarna som jag testade.
Jag jävla klanten hade råkat lägga ner en av kjolarna i påsen för jag vart okoncentrerad när jag pratade med Belly samtidigt. Jag har aldrig snattat eller snott något i hela mitt liv och jag säger hur det ligger till men hur många ursäkter har inte dem hört.
Tillslut säger chefen "okej, vi gör såhär. Vi vill aldrig mer se dig igen i den här butiken så får du gå".
Jag är så chockad...

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0