i have my fingers crossed.

Åh jag borde plugga igentligen. Jag har 2 prov den här veckan.
Jag borde borsta ut mitt hår från igår. Det är tuperat och jag hade inte ork att fixa det igår.

jag kan berätta mer detaljer från igår.
Själva jobbet var ett event. Carlings hade kickoff och hade hyrt ett hus eller vad man ska kalla det och de kom carlingsfolk från norden. Varje märke som har kläder hos Carlings hade en varsin lokal med en presentation. Diesel var dem ända med modeller.

Jag sov hos Angelica och gick upp klockan 6. Jag träffade på Frida (som jobbar för samma agentur och är Ida-liis klasskompis) på tåget. Vi kom fram typ kvart över 8. 3 tjejer och 3 killar skulle vara modeller. 4 mua (make up artister) fixade oss från klockan halv 9 till klockan halv 2 ungefär.
Vi delades in i 3 grupper. Stormy, rain och destroy. En kille och en tjej i varje. Jag var stormy så jag skulle ha tuperat hår med massa hår som stack ut. Alla skulle se smutsiga ut för Carlings tema var Working class heroes.

Carlingsfolket gick runt till allas lokaler i grupper där märket fick presentera sina kläder. Vi fick alltså stå en och en framför grupperna medans någon från Diesel berättade om byxorna.

Hoppas ni förstod min ytterst bra förklaring! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0