update.

Förutom ätit choklad har jag dragit mig upp till skolan, åkt hem på rasten och sovit och tillbaks till skolan. Efter skolan fick jag skjuts hem av mamma sen handlade vi lite mat som jag fick med mig till Majed. Jag var så sugen på grillad kyckling med potatissallad. Det är nog den godaste snabbmaten som finns.
Jag fick mamma att köpa en maskara till mig också men oturligt nog så märkte jag, på tåget mot Majed, att jag hade tagit en blå maskara.
Jag kan inte tänka mig själv i en blå maskara så om det är någon där ute som är sugen på lite blåa flirtiga fransar så kan ni säga till!

Nu blir det Gossip Girl, tv och mys. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0