the mist is takeing over.


Sorry för röda ögon men jag orkar inte sitta och redigera.. Majed ville inte vara med haha


Tjaaa! Jag är 18 nu. Wohoo. Så jäkla skönt. Jag hade världens bästa födelsedag igår. Det vart precis som jag tänkt mig förutom att Collage sög. Vi stod på listan men var ändå tvugna att betala 180 spänn inträde! Helt sjuk. Det var knökfullt där inne också. Några killar började tjafsa med Majed och det vart bara jobbigt att vara där. Dyrt är det med dricka också. Jag trodde det skulle vara en trendig och fin klubb, men icke.

Vi började hemma hos mig. Cissi, Ida-lii, Angelica, Natalie, Majed och Jag. Vi åt Italiensk tapas och drack. Taxi till stationen sen åkte vi till stan. Aza kom till klubben också. Natalie försvann och sen ville alla gå från Collage så vi åkte hem vid 3 tiden. Det var faktiskt riktigt lyckat även om det kansne inte låter som det haha.

Nu är jag hos Majed. Trött som satan. Vi ska åka till en sportsbar. Jag ska bara med och äta sen dra hemåt.

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0