the mean ones.

Shit vad sur jag är! Jag är på riktigt dåligt humör just nu. Imorse när jag vaknade så mådde jag piss. Det kändes som jag skulle svimma och spy så jag var tvungen att lägga mig ner. Jag skippade skolan idag.. Vi skulle till comonova och kolla film så det är riktigt tråkigt att man missar då vi äntligen ska göra något kul. Jag fick min lönespes från donken också och jag hade räknat med mera money, men nej det var samma vanliga lön som jag brukar få. Det känns som jag har jobbat asmycket ju. Sen så jag till dem att ändra min adress för mer än 1 månad sen, men icke. Dem hade skickat till min gamla adress så jag fick den idag. Jag ska få 2 andra den här månaden så jag undrar vart dem har tagit vägen...

Jaja, jag ska ta ut min ilska på lite städning. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0