tell me about my future.


Jag målade en väggmålning i mammas rum.


Skytten 22/11-21/12

Lördagen handlar om att förbereda dig för någonting. Det kan vara en resa, en presentation eller kanske en finare fest. Du har en hel del beslutsångest idag så varje detalj tar lång tid att bestämma.

 
Såhär såg mitt horoskåp ut för imorn. Tyckte det stämde riktigt bra. Jag fyller ju 18 om 23 dagar och bara en vecka efter så kommer jag resa iväg. Det är mycket att planera och fixa just nu. Prioriteringarna är nog att sköta skolan, hjälpa till med huset och jobba så mycket som möjligt. Jag och mamma har så mycket kvar på huset så det inte är klokt. Majed var snäll och hjälpte mig igår med att göra mitt rum mer beboeligt. Man kan faktiskt sitta här framför datorn just nu. Helt otroligt!

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: Veronica

Otroligt häftig väggmålning :D

2009-11-07 @ 16:21:22
Blogg: http://grandby.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0