love can light up your life.

Heeej! Jag är hemma nu. Vi drog ju till en sportsbar och åt men jag drog inte långt efter vi kommit. Jag kunde knappt äta och jag ville inte störa när Majed och hans kompisar kollar fotboll, jag själv är helt ointresserad av fotboll... ...om jag inte själv spelar i matchen haha. Min mun gör ont som fan. Förra lördagen när det var modevisning så bet jag mig jäkligt hårt i tungan med tänderna längst bak i munnen och det har inte läkt så bra sen har jag lyckats bita mig i läppen också precis vid hörntänderna. Jag har sjukt vassa tänder. Som en vampyr typ. Det skaver emot mina sår och jag orkar inte äta för det gör så ONT!

Maten var inte så god heller. Hehe. Men jag ska ta med mammas kladdis till Majed ikväll. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0