finally free.

Min gammelmormor Linnéa har gått bort. För ca 3 timmar sen. Min pappa ringde och berätta. Det var alltså min pappas mormor.

Jag är jätteledsen för hon betydde mycket för mig. Varje gång jag var hos farmor gick jag över till Linnéa. Jag brukade plocka blommor till henne ibland, gå ut och promenera med henne, spela bingolotto tillsammans med henne när det gick på fredagar, jag lekte med alla hennes prydnadssaker, vi fikade tillsammans och ja jag har jättemånga minnen av henne. Det känns så konstigt att hon bara är borta nu. Iochförsig fick hon en stroke och var i koma sen helgen och hon hade inte så mycket att leva för längre men det spelar ingen roll hur mycket man vet om att någon kanske kommer gå bort snart. Man kan aldrig riktigt förbereda sig för sånt.

Men nu ska jag tänka posetivt. Jag vet att du nu äntligen är lycklig och återförenad med gammelmorfar.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0