chickens don't fly.

Åh vilken effektiv dag! Jag kom prick i tid till skolan. Varken en minut försent eller förtidigt. Första lektionen ägnade vi oss åt att beställa studentmössor. Jag tog en briljantmodel med vit kant där uppe, mönster på sammetsbandet, en krona på toppen, en blå kokard och på framsidan står det Elin Harryson. Aa ni som inte har beställt mössor än kanske inte fattar så mycket.. Men iallafall..

Jag hämtade ut biljetterna till Thailand idag och sen drog jag förbi agenturens kontor för att hämta betalningen från Diesel. Ingen var där. Jag satt på en libanesisk restaurang en stund men ingen av dem på kontoret svarade så jag åkte hem. Min mamma har köpt en jacka till mig också..

Jag ska vila framför tvn nu. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0