sad outside

Godmorgon, igår mådde jag inte så bra. Spydde ganska mycket så jag var bara hemma hos Majed. Idag är det mycket bättre. Jag har bara lite ont i magen.
Jag ska förbi agenturens kontor idag och ta nya snapsfoton till hemsidan sen ska jag ta mig till min praktik. Tråkigt bara att vädret vart så dåligt från ingenstans. Men till helgen skulle det bli bra så om jag får ta ledigt på lördagen ska jag med Liss till skärgården. Wei!

En läsarfråga. Jag hade en disskution med en vän till mig om homosexuallitet. Hon tycker homosexuallitet är en sjukdom eller ett fel som man kan "bota" eller bli av med om man bara går till en läkare eller liknande. Hon är ingen böghater eller så och har inget emot personerna själva men hon tror alltså att homosexuella lider av en sjukdom. Jag är helt emot det och tror det är något naturligt då det även finns bland djur och så också. Man föds som homosexuell och man är den man är.

Vad tycker/tror ni? Jag vill ha många svar!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0