in another world


Café Alberts, Angelica, Belly och jag.

God kväll! Hoppas du hade en trevlig Valborg. Jag hade den bästa jag varit med om hitills. Jag, Angelica och Belly åkte in till djurgårn och satte oss där och grillade, drack och spelade brännboll. Under tiden joinade en random personer oss och Liss kom dit med sin syster och deras vänner. Som mest var vi kanske 30 pers.

Tiden drog iväg och det vart allt mörkare och kallare så vi rörde oss vidare. Liss och hennes syster skulle till ett café och vi tyckte det lät som en bra idé. Påvägen dit så drogs vi åt olika håll så jag, Angelica och Belly satte oss tillslut på café Alberts. Vi drack lite varmchoklad och latte. Samlade oss lite sen drog vi vidare till stationen. Jag mötte upp Cissi och hennes vän Jessica, och Angelica och Belly drog hemåt.

Jag, Cissi och Jessica åkte till brommaplan till en fest. Jag kom hem till Majed klockan halv 7 imorse och däckade brevid honom.

Helt perfekt kväll med nära och kära!

Små meddelanden
Skrivet av: bells

jag snor bilderna :D

2009-05-03 @ 13:07:45
Blogg: http://bellyy.blogg.se/
Skrivet av: bells

jag snor bilderna :D

2009-05-03 @ 13:07:51
Blogg: http://bellyy.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0