i'll be waiting

Myskväll! Jag följde nyss med Angelica en bit hem. Det är läskigt att vandra runt i den här orten på kvällen. Spciellt när man bor brevid en stor skog. Sen är det ganska dött vid den här tiden på dygnet. Jag kände rysningar längs hela ryggraden när jag gick förbi skogen. Jag har en sjuk fobi för björnar och även om jag vet att det inte finns några björnar här så är jag alltid beredd på att en ska komma utrusande mot mig så jag går extra snabbt och har verkligen öronen på spets.
Men nu ska skiten jag spacklat på i ansiktet av sen ska jag krypa ner i min stora säng och sova. Lite senare kommer jag få sällskap av min underbara Majed också.

Sov så gott. Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: Frida

vilken fin blogg! du verkar vara en superfin människa! kramkram

2009-05-09 @ 14:10:48
Skrivet av: Elin

Tack Frida vad snällt sagt. Nu vart jag riktigt glad!

2009-05-09 @ 17:43:50
Blogg: http://elinonyourmind.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0