far away

Igår var det min sista skoldag kan man säga. Nu är det långhelg och sen blir det 2 veckors praktik och sen avslutning. Härligt härligt. Igår var jag med Angelica och Belly hela dagen. Vi åkte hem till Belly sen till Angelica sen hem till mig. Gjorde en massa roliga saker. Idag har bara segat med Majed. Har gjort lite ansiktsmask och ätit lite. Finns inte så mycket mer att skriva om just nu. Ska bara ta det lungt sen kanske jag ska träffa Aza.


Eller jusste jag glömde berätta om Majeds studentskiva. Jag var där till klockan halv 10. Då var jag tvungen att dra. Tråkigt nog. Dem var tydligen rätt stränga med 18års gränsen där. Så jag betalade 350 kronor för att få vara där i 2 och en halv timme, dricka ett glas sprite och äta en förrätt och sen en varmrätt. Maten var inte heller den bästa. Men jag drog hem till Aza istället. Snackade lite skit och sen gick jag hem till Majed och sov. Det var min första studentskiva...


Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

visa lite bilder från skivan då :)

2009-05-22 @ 20:56:24
Skrivet av: Elin

Jag har tyvärr inga bilder från skivan eftersom jag var tvungen att gå innan skivan började.. :(

2009-05-24 @ 16:17:02
Blogg: http://elinonyourmind.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

men har du inte på hur du och majed såg ut :P

2009-05-26 @ 00:29:33

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0