blond och smart

Står det på min t-shirt nu. Jag köpte den på gotland för kanske 5 eller 6 år sen när jag var där med Ida. Sen snodde Majed den av mig när han skulle spela fotboll. Det är roligast när han har den på sig för han är inte blond...
Men men. Nu är det så att jag håller på att blondera mitt hår. Fast jag redan är blond. Nästan så blond man kan bli. Men när vintern kommer så blir håret som växer ut mörkare eftersom det inte bleks av solen så det ser ut som jag har utväxt. Därför måste jag blondera.

Annars har jag praktiserat och fått ett fint linne från Monki. Imorn kommer jag jobba på min praktikplats. 8 timmar. Det känns bra eftersom jag får betalt när jag igentligen ska praktisera. Men jag kanske har sagt det förr, det här är den bästa praktiken jag har haft.

Planer för veckan. Praktik varje dag. Ska förbi min agentur för att ta nya snapsfoton. Jobb på fredag sen får jag se!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0