We write to Santa Go!

Sometimes I curl my hair. Then it looks like this.

Jag har lite ont i huvudet och ilningar i smalbenen. Jag tror det vart lite mycket vin igår. Ida blev 18 vid tolvslaget så vi firade henne hemma hos henne. Det vart en superb middag, bål och trevligt sällskap. Hoppas du hade en bra 18års middag älskling! Sen när klockan närmade sig 12 drog de som var 18+ mot tåget. De skulle ut och klubba. Jag och Darja drog oss hemmåt. När jag kom hem slog vinet till och jag somnade i soffan men Majed kom senare och bar mig in till sängen... Nu måste jag slänga på mig lite kläder sen ska jag och mamma åka hem till Persson & co.
Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

haha kallar du oss för persson o co?!?! vilkeet rolig namn!<3 hoppas att du mår bra och att du inte drike för mycket vin!!



kram kram

2009-03-26 @ 20:34:17
Blogg: http://emmapsliv.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Åh va fin du var i den frisyren! ^^

2009-03-29 @ 23:29:26
Blogg: http://happypetinacar.blogspot.com/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0