[open up your eye,]




photo: mitt rum av mig. böcker. vattenmelonen, att älska som en porrstjärna, franska ordbok, harry potter på engelska, en annan bror, fashion design drawing course, stil, champagne, smink, tankar från sängkanten, under täcket, lura döden, jävulen bär prada, en shoppaholics bekännelser, bokhandlaren i Kabul, flyga drake, självkänsla nu, stella och sebastian, take a look at dig själv, konsten att strula, hål i huvudet, den hemliga kocken, franska skolbäcker, franska ordbok, sushi för nybörjare, underbar och älskad av alla, systrar i jeans, sudoku, pojken som överlevde, pojken som inte fanns, pojken som kallades det, glöm att ni har en dotter, spår i snön, sex med mera, det verkligen livet, kärlek @ första dejten.


Jag sitter hemma i min säng och dricker en massa vatten med c-vitamin. Jag är trött på att vara sjuk och jag är trött på min jobbiga hud. Vintervädret gör den hemsk så jag måste dricka en massa massa vatten. Men nu måste jag verkligen sätta igång med mitt plugg. Imorgon ska jag vara klar med en 4 sidors uppsats i svenskan och så har jag samtal med min franskalärare.

btw. titlarna som är feta är de som jag tycker är bäst och Ida, om du ser någon bok som är din säg till!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

glöm att ni har en dotter! men har inte tid att läsa svenskaböcker läser en engelsk för tillfället, suck! resten av det spännande har jag läset redan ;)

2009-03-05 @ 22:52:11
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/
Skrivet av: Collaborate

Du saknar en av de bättre. Ta och läs The Dirt av Neil Strauss!



Den är sweeeeet.

2009-03-05 @ 23:25:02

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0