It's just my inability to think outside the box I know


Shohoo vilken helg. I fredags vart det jobb sen tog jag mig hemmåt. Hoppade in i duschen. Klippte sönder ett par leggings, på med smink och kläder sen sprang jag till bussen. Vid stationen mötte jag Cicci från min klass sen åkte vi till en lokal här där jag bor. Det var inte värsta festen men det blir vad man gör det till. Skitkul hade jag iallafall. Dagen efter vaknade jag, Cicci och Majed och mådde piss allihop, bakis och trötta. Jag har lyckats förstöra min ena fot också p.g.a. för höga klackar. Jag har tappat känseln i trampdynan på min högra fot. Inte så mysigt. Den har jag jobbat, sovit, myst med Majed och träffat min pappa snabbt. Han har varit i Sverige under helgen så vi åt frukost tillsammans imorse.

Nu ska jag äta en massa glass med grädde och chokladsås. Sen måla lite på mina tavlor. Ciao!

Skorna nedan är från h&m 349 kr, leggingsarna från gina 299kr.

Små meddelanden
Skrivet av: jenny

Kul med folk som fixar sin egen stil och inte bara apar efter alla andra! Sånna som du behövs!! Kramar Jenny

2009-03-29 @ 23:30:09
Blogg: http://www.jennybloggar.se

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0