[il bleed you dry]


Klart jag inte kan låta er vara! Jag vart ju jätteuttåkad. Man kan ju inte direkt gå och lägga sig kl 8 på kvällen. Eller kan kan man men jag vill inte!
Här är ett litet collage av dagen som har gått. Jonna visar upp sina nya vita converse som vart nerspillda med kaffe av en klumpig tjej, bild på vårens första knoppar, jag, Jonna och Vian glömde jumpakläder så vi drog och fikade på Espresso House. Jag tog en STOR varm choklad med mashmellows och grädde sen vart det en blåbärspaj till det. Jag vart faktiskt lite besviken för det smakade inte så gott som det såg ut... Nu ska jag kolla på Patrik 1.5

Ha en trevlig kväll gott folk, Ciao!

Små meddelanden
Skrivet av: braner.blogg.se

det där såg ju inte liiite smarrigt ut :O

2009-03-05 @ 19:03:49

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0