[do you think of me?]


 Emmas huvud, andra modellen Lisa till höger, jag till vänster. photo: Karoline.

Godmorgon, eller jag vaknade faktiskt för en timme sen tror jag. Jag ringde till min praktik för att fråga om det var okej att komma trots att jag är sjuk men dem sa att jag skulle stanna hemma. Det är lite synd för jag har missat en massa praktikdagar nu. Vi kom överens om att jag skulle höra av mig när jag blivit frisk så kan jag praktisera lte extra. Så det löser sig nog! Så idag kommer jag sitta hemma, försöka äta en massa. Mina bröst som redan är ganska små har blivit mindre! Det är inte speciellt roligt. Usch. Ska sätta i mig en fet frukost nu. Haha.

Hare! Ciao.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0