picture it



Här har ni då min eftermiddag i bilder. Jag och farmor har druckit Brämhults jucie hela dagen. Ni vet väl att det är den juice som är närmaste färskpressat ni kan komma utan att pressa juicen själv. De andra juicerna är igentligen inte färskpressade då dem har värmebehandlats efteråt. Lite info bara...
Sen målade jag min gammelmormors naglar i lila och jag tyckte det var en sån fin färg så jag målade mina också. Jag tror hon vart riktigt glad. Farmor och jag dukade sen fram maten och vi åt lax, potatis, sås och till efterätt åt vi jordgubbar med grädde.
Jag hade tänk springa idag eller något vi kom på¨att vi kunde cykla tillsammans. Jag behövde bara låna cykel av min farmors bror. Men när jag kom dit frågade dem om jag kunde gå ut med en av deras hundar, Bamse, och det är klart jag inte säger nej. Det vart en 1-timmes promenad med Bamse.. Inget cyklande överhuvudtaget.

Nu ska jag och farmor kolla film. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0