last night, tonight

Jag försökte skriva imorse men det funkade tyfligen inte men men. Igår kväll lagade jag mat och spelade sims 3. Sen kom Majed från fotbollen. Vi spelade lite tillsammans. Sen satt vi oss framför tvn och åt ost och kex och drack lite vin. Mumsigt. Idag blev det knytkalas hemma hos Ida. Jag gjorde min mammas kladdkaka, Den är suverän. Gjord på riktig choklad. Det vart riktigt mysigt. Sen på slutet vart det lite kaos med pojkvänner och nycklar hit och busskort dit.

Just nu sitter jag själv hemma och kollar på Love Actually. Jag vet, jag vet, det är en julfilm men det är den jag var sugen på.

Jusste, troligen kommer jag åka med Darja och hennes klasskompisar till Hultsfredsfestivalen. Allt handlar bara om att det finns kvar bijletter när mina pengar har kommit. Hoppas!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0