i've found it.

Jag ringde jobbet och sjukanmälde mig. Hade så ont i magen. Vad är det med min mage igentligen? Helskum. Men men. Sen har jag och Majed lagat mat.

Först ville jag dra till stranden med en vän. Men alla jag ringde var antingen bortresta eller sjuk eller jobbade. Jag hade tänkt gå ut att springa men jag hittade inte mina skor. Däremot hittade jag min iPod. Den har varit borta en månad. Sen tänkte jag blogga lite och fota. Men jag hittade inte mammas kamera och sen funkade inte datorn. Nyss låg jag ute i solen där det var 40 grader, sjukt varmt, sen snackade jag med Belly och vi tänkte fika. Men jag har alla mina pengar på sparkontot. Jag tror det är något som är emot mig. Jag tänker iallafall åka till farmor några dar men jag vet inte om jag vågar nu. Kommer säkert hända något som gör att det blir inställt också. Sen kan jag bara vara där tills på tisdag för då har jag bokat in en tid för vaxning. Det gör så ont men det är klart värt det.

Aja tror det är dags för mig att gå och lägga mig för det är nog en högre makt som inte vill att jag ska ha kul idag.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0