i belive in miracles


Den här skulle inte vara så dum att ha på ryggen va?

Så mycket plugg som jag hade tänk mig blev det inte! Jag satt och kollade på tatueringar. Speciellt buddor. Skulle inte det var snyggt med en stor Buddha på ryggen. I färg. Man ska vara lite lite vältränad också... Jag vill ha iallafall! Jag älskar buddhismens syfte. Det är *** i mig den bästa religionen/filosofin som finns.
Jag tog en lång dusch efter det. Nu så kollar jag på Kalle och chokladfabriken. Ska nog be Majed köpa lite lite choklad till mig. Han är så underbar min älskade Majed.

Nu tillbaka till filmen!

edit. Jag glömde skriva det som jag tänkte skriva om. Jag la till min blogg på blogglovin nu. Fick 6 prenumeranter efter en och en halvtimme! Riktigt kul att jag har lite trogna läsare :)

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0