half a battle

Hej hej, vi grillade en massa god mat och åt glass till efterrätt igår när jag var i Uppsala. Sen snackade vi en massa. Pappas fru är från Holland så man får försöka prata så mycket engelska som möjligt för att hon ska förstå. Vid 12 tiden ringde jag mamma och bad henne hämta mig. Det var igentligen tänkt att jag skulle sova över hos farmor men jag vart magsjuk igår så jag ville bara hem. I början var det inte så farligt. Mådde bara illa. Men påvägen hem var vi tvugna att stanna så jag kunde spy och nu mår jag bara skit. Det är helt hemskt. Jag kan inte behålla något av det jag äter så jag dricker bara en massa vatten och vätskeersättning. Majed kom hit inatt också men jag tvingade honom att sova i en annan säng så inte han också blir sjuk.

Jag håller på att ladda upp bilderna från bröllopet nu men jag måste vänta tills Majed har godkänt vilka bilder jag får publicera. Så det är påväg!

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0