chocolate sauce






Mina nya ringar a 30 kr. Jag och belly gjorde ansiktsmask. Vi kollade på barbie i 3D men den sög både storyn och kvaliten. Fick huvudvärk av dem jäkla brillorna.

Godmorgon, jag fick mitt slutbetyg i franska igår och jag fick MVG! Vet ni hur skönt det är eller? Kanske inte.. Jaja igår så åkte jag och Belly och tog en sista fika på hennes älskade Café Alberts. Och tro mig hon tjatar jämt om att vi ska gå dit. Men nu kommer hon åka iväg 1 månad så nu kommer jag inte kunna träffa henne på ett tag..

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: linda

var kommer ringarna ifrån? :O

2009-07-08 @ 13:46:33
Skrivet av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fina bilder ;D hahaha



grattis till mvgt :D

2009-07-08 @ 14:26:27
Blogg: http://bellyy.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0