boboring

Jag har inte gjort ett skit idag! Inte rört ett finger. Jag har bara suttit här i soffan framför tvn och med datorn i knät. Jag är så uttråkad och hungrig är jag också. Min kropp har börjat låta mig behålla maten nu. Wohoo! Jag måste äta något. Det blir nog lite mackor, för dem sa att man skulle börja med vitt bröd som är milt för magen.

Eller jag kom på, jag har faktiskt gjort lite bra saker. Jag har kollat upp lite om kickboxning. Jag ska nog börja på det till hösten. Men det stod inga priser för höstterminen så jag mailade dem och frågade. Sen har jag "rustat upp" lite bilder. Jag ska få ha en vägg på en konsutställning i vinter och jag behöver 10-15 st tavlor då. Jag har väl typ 3-4 st nu...


Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

Snyggt snyggt o.O tagit kurser? :))

2009-08-13 @ 19:52:22

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0