be kind.

Hej hej, Majed kom hem från jobbet typ 3 och vi kollade lite film och åt senare gick jag hem till Aza. Vi bestämde oss för att gå och ta en fika. Vi hamnade på Wayne's Coffee. Jag tog en smothie och en broccolipaj. Dyrt som fan för att inte smaka ett skit. Dessutom så var pajkanten, som jag brukar gilla mest, så hård att man inte kunde tugga den. Lite tråkigt när man betalat så mycket för den...
Jag träffade en vän från bro när vi skulle köpa tuggummi efteråt. Sen träffade jag på Belly och Angelica när vi skulle promenera hemmåt. Dem satt på Wayne's Coffee. Fan vad brun Belly har blivit efter någon vecka i troppan. Jag kommer se ut som ett spöke brevid henne. Angelica fyllde föresten 18 år i söndags! Snart är det min tur...

Nu ska jag rita lite sen sova eller något. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0