[the night]

Nyår var bara bra. Kunde ha vart bättre kunde ha vart sämre. Tyvärr så var det flera saker som gjorde att mitt nyår inte vart riktigt som jag hade tänkt men försökte hålla humöret och ha kul ändå. Och jag hade rätt kul.

Jag, Majed och Darja började hemma hos mig. Fortsatte hem till en gemensam vän som hade fest. Sen efter 12 slaget tog alla sig in till stan och drog på olika fester. Jag och Majed tog sen nattbuss hem tillsammans med några av dem andra. Hela bussen stank parmesan-spya och mina skinkor domnade bort efter att ha suttit i Majeds knä halva vägen. Det var knökfullt i hela bussen och jag fattar inte hur fan dem kan låta så många gå på!

Jag och Majed var hemma vid 5. Det var kvällen i sin korthet. Så snart jag har min kamera ska jag ladda upp lite bilder och dela med mig av.


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0