[it's too late.]

Jag har ändrat min blogg lite. Tyckte det kändes bättre så.

Idag var första skoldagen och jag invigde skolan med att komma 30 minuter försent. Det var rätt trist ändå. Men jag ska sköta mig iår, I promise! Jag var ju inte i skolan sista veckan så jag missade att man skulle ta hem sina grejor så dem knipsade upp mitt skåp och la sakerna i en påse så det såg ut som jag hade en soppsäck med mig.

Nu sitter Majed och spelat Prince of Persia. Jag spelade första utgåvan av det när jag var liten på min farmors data men kan erkänna att det verkar mycket roligare nu. Det var lixom i 2D när jag var liten...

Well well. Nu ska jag spela lite. Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0