[i'm home.]





 


Photo: the sartorialist

Min mamma kom och hämtade mig hos Majed sen åkte jag, min bror och mor till Kista. Jag skulle hjälpa min brorsa att köpa lite kläder men det vart lite till mig med.
Köpte ett par kostymbyxor. Det andra paret den här månaden! Men det är så galet snyggt med lite slappa kostymbyxor med stuprör, sen kan man vika upp dem lite längst ner så blir de extra snygga. Till kan man ha en paljett top om man ska på fest och ett vanligt vitt linne till vardags. Man kan ju variera hur mycket som helst.
Sen köpte jag en halsduk och en kofta från lindex och en tröja från gina. Men igentligen ville jag ha en sån där ful tröja från Bik Bok. Jag är så kär i den. Den är svart-vit-små-randig med en stor glittrig papegoja mitt på magen. Är inte det helt underbart?

Nu är jag iallafall hemma. Väntar på att få min kamera som Darja har.. När jag har fått den blir det en massa nyårsbilder. Nu ska jag iallafall dricka min stora varma kopp choklad.

Ciao!

Små meddelanden
Skrivet av: stella

vart kan man hitta sånna byxor? har letat överallt:O

2009-02-05 @ 00:14:54

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0