[friday.]

I fedags tog jag tåget till Linköping. Såg nog ut som en förvirrad rumpnisse när jag gick runt där på stationen och inte fattar vilken vagn eller vilken plats eller något av dem där jäkla tågen/biljetterna. När jag hade kommit fram och mött Micolle och Emma plus de andra 3 modellerna så gick vi hem till micolle där det bjöds på mat samtidigt som vi testa vilke kläder vi skulle ha.
Efter maten så fick vi bege oss till en dansskola där vi skulle träna på gången och poser. Det gick prima och jag tycker alla var skitduktigt. Vi tränade någon timme sen hem till Micolle igen. Sen sleep time.

Det är det för mig nu också men jag skriver mer sen när jag har sovit. God natt!


Små meddelanden
Skrivet av: Matilda

Hej!

Har du fått några bilder där ifrån än? :)

2009-01-25 @ 11:17:55
Blogg: http://matildafiona.webblogg.se/
Skrivet av: melings

Vad fin blogg du har, besök gärna vårann :)



xoxo

2009-01-25 @ 15:44:20
Blogg: http://melings.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0