[what now?]

Hej, jag kom typ 30 minuter sent till skolan. Men jag missade bara lite spinning och det hade jag ändå inte orkat mer så det gör mig inte så speciellt mycket. Jag fick sluta tidigare från svenskan iallfall så jag kunde åka hem och jobba med sakerna istället. Men nu vill Majed ha datorn som vanligt... Så jag måste ta mig hem hem. Alltså hem till mig själv för annars kommer jag aldrig få någonting gjort. Jag har en massa saker att göra nu. Det mesta är skrivuppgifter som jag är sämst på.

Svenska - referat
Svenska - slutuppgift
Franska - inlämningsuppgift
Arbetsmiljö - prov
Projekt och företag - prov

sen var det något mer som jag har helt glömt bort. Men skit i det. Det räcker med uppgitfer ändå! Nu ska jag ta mig hem så snabbt jag kan så jag kan sätta igång.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: joyce

Ny tävling hos mig om du har storlek 27/32 så var med å tävla nu ---> http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/the-last-tavling-this-month.html#comment



puss åkram

2009-02-18 @ 17:49:13
Blogg: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0