[we have to trust.]



Godmorgon! Känns som det är dags för vårstädning. Jag har iallafall börjat även om det är kanske 1 decimeter snö utanför vårat hus. Men vadå? Jag vill ha vår nu! Men men. Jag har rensat 2 kartonger med mina gamla leksaker. Mamma tröttna på att dem fyller upp vårat förråd. Hälften ges bort eller slängs nu. Sen har jag rensat min väska. Det var verkligen på tiden.

Just nu i min väska:

Kalender
Plånbok
Deo
-  jag vet aldrig om jag sover borta
Hårspray - mycket nödvändigt eftersom jag har tröttnat på min lugg
Mina glasögon
Parfym - Viktor och rolf, flowerbomb
Sminkväska - 3 maskaror, 2 rouger, puder, 2 fondations, eyeliner, ögonskugga, brunpuder. Shit ska nog rensa ut den också. Jag använder nästan bara maskaran och rougen.
Nycklar - med hello kitty nyckelring
Hörlurar till telefonen

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0